Tjejfest!!

Var hos Frida i lördags på kalas/tjejfest.. Det var jättekul..vi åt väldigt god mat och drack god öl! :)
Vi var väl en sisådär 10 tjejer, både kända och okända för varandra. Riktigt lyckat!
Jag följde inte med ut på krogen..var varken sugen eller pigg på det. Ville sova och även spara pengar.. Kommer ju att vara en hel del utgifter framöver...o för resten av livet iom huset!
Så numera är jag en sparsam kvinna..hmm..undra för hur länge det kommer hålla. Jag älskar att shoppa! :)

Såhär såg det ut i lördags...tog som vanligt alldeles för lite bilder..


Min fina vän Frida som även var födelsedagsbarnet och värdinna denna kväll!


Vad Frida försöker återberätta här är barnförbjudet så det lämnar jag åt fantasin.. :)


Vi fick en jättegod Grillbuffé med en massa kött och frukt.. Där fanns även jordgubbar!! Fick nog oss alla att längta lite mer till sommaren :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide