Söndag, en lugn dag...

Åhhh vad gött de var att få sova ut imorse. Sova tills jag vaknade av mig själv. Inget skrik, inget gråt, ingen stinkande bajsblöja..utan av mig själv! Underbart!

Skulle egentligen vara på 30-årskalas igår men det blev inställt pga sjukdom.. tråkigt!! Men vad gör man..sånt som händer och om det blir en fest längre fram så hoppas jag att vi kan gå. Det komemr ju vara såå mycket i feb/mars/april med renoveringen. Dessutom har vi en hel del helger bokade redan..busy people ni vet. ;)

Farmor kunde ha Theo över natten ändå..hon var ju ändå inställd på det..o vi me! o de va ju jättesnällt..då fick vi sova! :) Även om Theo på nåt vänster skulle sovit hela natten så ligger man ändå o väntar på att han ska vakna. Skulle jag vakna mitt i natten så har jag jättevårt att somna om om han inte vaknat nån gång än. Då ligger jag oftast där o funderar o funderar...ska han vakna..eller sova hela natten?! Tills han nån gång vaknar..då har jag vart vaken i 1 timme.. Så kan det gå..men det börjar iaf bli bättre med min sömn. Jag somnar fortare och somnar om fortare..värre var det för nån månad sen.

Idag var de nya ägarna till lght här..de mätte och tittade och så. Verkade trevliga..men va fasen..de e ju från Skoghall! Hahah..nejdå. De kommer säkert trivas jättebra..ingen tvekan! :)

Kan ni förstå??? 5dagar kvar!!! Då blir vi husägare!! Kan fortfarande inte riktigt fatta..måste få nyckeln i min hand..o kliva in i huset för att verkligen förstå..det ska bli sååå underbart! :)
Det första jag ska göra är att åka dit o ta med kameran...o ta en massa bilder. Kommer bli en del förändringar och jag vill kunna ta fram bilderna på hur det såg ut innan och efter.
O ni ska få se på en del bilder till helgen..när korten är tagna!

Vad tycker ni om min nya design då? Var tvungen att få en uppfräschning...hade tappat lusten och tänkte att en ny design kanske hjälper?!! Som hemma ungefär..jag mår mycket bättre om jag får gå hemma och pyssla och flytta runt saker och sätta dit nya osv.. Jag blev iaf nöjd..och VÄLDIGT nöjd över att jag klara av och ändra alla stil och kodmallar..herremingud vilken djungel!!

Nu kom jag på att jag glömt att ringa en person...förlåt!! Du vet vem du är.. ;) Men lovar..ringer dig imorgon!

Imorrn blir det jobb 8-17..o det är sååå jäkla roligt att gå till jobbet. Vet inte vad som har hänt men det känns som rena semestern!! Det är skönt o komma hem..man har energi och ork till Theo.. och uppskattar allt hemma mycket mer! Gött gött!

Nu ere natten..men först en massage på Robin som han har tjatat till sig..bäst o göra han till lags annars blir jag utan nästa gång ;) O de vill vi ju inte.. :)

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide