Rörigt

Rörigt hemma, rörigt i huset, rörigt för Theo, rörigt i mitt huvud.
Det mesta är alltså rörigt..men under kontroll..eller?!
Märker på Theo att han har det jobbigt..vi flänger o far med han..sova här o där..borta några timmar där..åka o handla..till huset..vill inte äta..ledsen.. Usch då gör det ont i mamma-hjärtat!
Hoppas Robin försöker vara hemma så mycket som möjligt imorrn..sa det till honom men han tänker inte på mitt sätt.. O de e på både gott o ont.
Även om vi vill bli klara med så mycket som möjligt i huset så är det inte meningen att Theo ska bli lidande..han kommer alltid först..oavsett hur mycket annat det finns att göra.

Men det ordnar sig väl tillslut...antar jag..hoppas jag.

Just nu känner jag mig mest neg neg neg....pms spökar i min kropp o har gjort sista dagarna.
Vill inget hellre än att vara glad och positiv..o att jag o Robin ska hålla oss sams..men just nu verkar det omöjligt.
Så därför ska jag ta en dusch o hoppa i säng..o hoppas att jag vaknar o är den vanliga männsika
 jag en gång var.


Kommentarer
Postat av: linda

gumman klart det ordnar sig, det gör det alltid på något sett.

Ni kommer att få ett underbart hem till slut det lovar jag!!! PÖSS PÖSS på dig...

2010-02-16 @ 09:21:13
Postat av: linda

men gumman klart det kommer att ordna sig. Det gör det alltid....Ni kommer att få ett underbart hem det lovar jag. PÖSS PÖSS på dig / LINDA

2010-02-16 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide