Jag ska bli brun!

Så därför la jag mig i ett solarium förut. Det va gött! Hoppas på ett bra resultat! Det e ju svårt de där..o veta hur rören e osv..hur mycket tål jag idag osv.. Jag brukar va försiktig men jag har gjort mina misstag om man säger så. Både i solariet och ute i den riktiga solen.
Å på tal om det...guuud vad jag längtar till våren/sommaren!
Jag blev glad av att kvinnan som stod i receptionen var såå trevlig och talade om för mig att rören är väldigt nya och att jag skulle vara försiktig! Jag gjorde som hon sa o nu bränner det "bara" lite.. :)

Imorde var vi ju som sagt till Öppna Förskolan. Där träffade vi Wilmer Alfred o Harry. Sen var det några fler kids också..o deras föräldrar såklart! Det var najs och Theo hade roligt!! Jag me ju.. :)

Gick sedan till mamma/mormor där jag o Theo åt lunch..o Theo slumrade lite. :)
Var ett tag sen vi var där nu..har vart så mycket med jobb o allt. Mormor hade stickat en ny tröja till Theo..var jättefin och den kan han ha nästa vinter också. Om han nu inte mastodont-växer på kort tid!


Den här hemkunskaps-boken e sååå väldigt välskriven mamma! :)


Jag hjälpte mamma med maten..knäckte ett ägg. Visserligen på diskbänken..men ändå!
En god lunch åt vi! Pannkakor med sylt och grädde. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja herregud. kommer du ihåg när du och jag och camilla solade utanför er en gång, vi flagnade ju i flera dagar efteråt=)) plus alla mysiga myror vi fick i kakorna!!!

2010-02-12 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide