Jag ljög

jag kommer icke att leta tapet till v-rum idag...orkar inte!! Jag är trött och sjuk.....sååå synd om mig..hela världen går ju nästan under!!! :)
Så jag ska ta min kära bok och lägga mig för att läsa.. Denna dagen har gått i ett. Vi har varit till Obs och köpt badrumsmöbler till lilla toaletten (efter viss övertalning så ska vi tydligen börja med den också), till posten och skickat iväg ett paket, en snabbis till Colorama för att titta på tapeter, till huset och lämnat badrumsgrejerna och
så kom lisa Martin och Ellen dit för att se hur det såg ut!
De tyckte nog det var fint..haha...eller kunde bli fint iaf! Elllen har ju växt såå mycket och hon skrattade hela tiden!! En glad skit med andra ord...o jag som e såå förkyld fick hålla mig på avstånd.
Vi var där en snabbis för de skulle vidare de me....
Sen var det raka vägen hem för Theo var hungrig och vi me,,, Theo sov middag och jag me..usch..hade behövt ligga hemma hela dagen men när man har massor att göra är det svårt. Robin skulle bara skaka i huvve om jag sa det! Men när han e sjuk..då jävlar i min låda är det så synd om han..ojojoj.. :)

Efter mat och sömn åkte vi till Stuvbutiken där vi skulle jämföra tapetpriser. Det visade sig vara mycket billigare..främst pga att de hade mycket lagervaror och därför kunde hålla nere kostnaden. Bra för oss då tapeterna är desamma som på Colorama!! Vi beställde till vårt sovrum och ska beställa till Theos sovrum och köket i helgen. Hmm..skrev jag det i förra inlägget kanske??! :)
Skönt att ha några rum klara..nu är det bara resten. O de e inte så bara det..jag vill att det ska bli nåt genomtänkt..o inte förhastat. Vill flytta in o bo in mig men samtidigt e de skönt o ha det klart för att slippa tänka på det..vi får se om vi överhuvudtaget kommer överens om några. Men det tror jag..vi gillar ju gaaaanska lika iaf. :)

Imorrn ska jag jobba och Theo ska vara hos farmor igen.. Hoppas han e mindre gnällig där.. usch han har varit en riktig gnällspik i några dar.. Men denna gång är det definitivt tänder. Hörntänderna är så gott som sprickfärdiga!! :) Gör nog ont på han..men snart snart har de spruckit igenom..

NU tar jag kvällen! Tjipptjillevipp!


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Vi har tapeter, golv & färg på jobbet. Ni är så välkomna dit !

2010-02-26 @ 19:27:03
Postat av: iris

Tackar! Det har jag inte alls tänkt på ju... Vi ska beställa tapeter från Stuvbutiken imorgon..o golvet är lagt! Men vi kanske dyker upp ändå..man vet aldrig..finns alltid grejer att köpa har jag märkt :)

2010-02-28 @ 21:32:23
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide