Inne i tapet-djungeln..

Letar febrilt efter tapeter till huset.. Det är ingen panik med vissa tapeter. Egentligen inte med nån...förutom köket. Här kommer lite smakprov iaf...på sånt som e intressant! :)


Vardagsrummet kanske?? Men något ljusare isåfall... Från Midbec


Sovrummet..denna är så gott som bestämd. Den är vit/creme med vitt blankare mönster.. Skitsnygg i verkligheten! Eller söt snarare... Gillar fjärilarna! Duro har gjort denna..


Bilden uppe till vänster. Men med ljusblå stjärnor och en blå tapet förövrigt. Hade från början tänkt mörkblå botten och vita stjärnor..men....kändes inte helt rätt..så detta känns mycket bättre! Får se hur det blir..jag hinner säkert ändra mig en gång till! ;) Boråstapeter


Bilden längst upp till vänster.. Nåt sånt kan vara snyggt i hallen,, För mycket färger och former på väggarna kan annars bli väldigt rörigt. Och jag gillar inte röra i mitt liv!! Lugnt hemma = Lugn iris! :)
Sen kan man givetvis piffa upp med kuddar, gardiner accesoarer osv..  Bara för att det är mycket vitt så betyder inte det att det måste vara tråkigt. Tvärtom! Valmöjligheterna är ju oändliga med en vit/ljus tapet.

Gillar även tapeten nere till vänster..men vågar man svart?? och vart? Tror inte den passar i nåt rum...


Denna tapet SKA vi ha i köket! :) Älskar den... Kommer från Borås tapeter.


Om man vågar/vill ha det färglatt så är denna tapet från Decor Maison supersnygg. Som här i en tråkig vit hall är den ju toppen!


Tycker denna är sååå fin.. KAnske kanske nånstans... Man blir dock väldigt låst och det tycker jag inte om!

Ja...nu är det bara o välja då! ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide