Dyngkåt och hur helig som helst!

Igår var vi på Mia Skäringers föreställning "Dyngkåt och hur helig som helst". Fy fan va hon e bra!!! Det träffar mitt i prick.. Skrattade mig igenom föreställningen..men det var väldigt sorgligt också..på nåt konstigt sätt.
Så om du har fastnat i ditt lilla perfekta liv med perfekta barn och perfekt hus och perfekt man och ja ni vet...det där tänket att man ska vara så jävla bra jämt. Så gå o se denna..det kommer ligna ner dig lite. Allt behöver inte vara perfekt!!! Man får vara tjock, lat, ha snoriga ungar, äta snabbmat för att man inte hinner göra en brakmiddag, strunta i städningen hemma för att göra nåt kul, skita i duschen på morgonen, va lite ful! :)
Så nu kära vänner ska jag börja gilla min degiga mage och vara stolt över den..haha..hur nu det ska gå vet jag inte men jag ska försöka att inte ha ångest över den längre... utan leva med eländet! ;)

O nu ska jag springa te bussen...tidsoptimist som vanligt! :)
Have a nice day.. :)


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

En bekant till oss sa så här, " Tjejer, ni ska vara stolta över era volanger ". Den tycker jag är så bra :-)

2010-02-28 @ 11:12:55
Postat av: Anonym

Haha! Ja..va fan. Det är ju vi som föder barn! Då blir det lite volanger.. :)

2010-02-28 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide