Bajs

Tog en promenad till Öf imorse.. På den korta vägen..tar ca 5min..så ser hinner jag se inte mindre än 10 högar med hundbajs. O det är bara de som syns nu! Tänk sen när snön smälter!! Fy fan alltså..
Att det ska vara såå svårt att plocka upp skiten. 
Jag tycker iaf att de e förjävligt! Har man skaffat hund så ska man fan ta hand om den...o jag o andra som har valt att INTE ha hund ska inte behöva "lida" för att fölk inte kan sköta sina..
 Hundkiss kan man ju stå ut med..de måste ju kissa nånstans!
Men bajset..för fan. Tänk alla små barn som kanske har börjat gå och inte förstår vad det är.
De kanske ser nåt brunt mitt i all vit snö o ska dit o kolla läget.. Hade jag släppt Theo där hade han garanterat gått fram o stoppat det i munnen! Fast jag hade ju hunnit före..kanske.. :/

Usch!!! Plocka upp skiten!!!!


Kommentarer
Postat av: iris

2010-02-12 @ 19:45:35
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide