Alla Hjärtans Dag!

Vi är inte sååå puttinuttiga hos oss..så förmodligen blir det ingen blomma för mig. Men det gör inget..vi ska käka god mat hela familjen..kanske tom att Theo får vara uppe lite längre och myysa med oss! :)

Snart ska jag springa iväg till bussen. Jobbet kallar! Robin och Theo hämtar mig sen...

Robin o hans pappa har vart i huset hela helgen..rivit och rivit..jag vill också va me! Men jag jobbar så det får bli en annan gång.. :( Får iaf se bilder på hur det ser ut.

Vågar nästan inte säga det..men Theo sov på Färjestad inatt igen..så jag har sovit så himla gött inatt. :)
För även om vi har haft barnvakt förr o jag har fått sova så e de inte ofta man sover bra. Men inatt så!
Skönt o vakna helt svullen i ansiktet..haha..inte en rynka! :)

Mer bilder på renoveringen kommer senare.. håll tillgodo! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide