Åhhh...Darin Darin Darin...

Det var EN enda person och låt som jag ville höra ikväll..o det var Darin! Jag tyckte han var göööööörbra! :)
Bra melodi och en underbar röst..refrängen sätter sig.. Ja allt som behövs liksom..fin text också..
 
Så var det med det..ska nog gå o lägga mig och läsa i min bok. Igår blev det inget emd det..Theo hostade hela kvällen och hade hela tiden svårt att somna om. Så vid 21 somnade han och då var det bara för mig att förbereda för natten och plocka undan.. Vips så var klockan 22 och sängen kallade..

Dagen har gått ganska fort..Theo har varit sjuk...hostig (mest nattetid) och liiite lite feber. Tänkte ringa sjukvårdsrådgivningen..men faaan..vad ska dom göra? Då skulle dom säkert säga åk in till barnakuten. Man får nämligen inte ha feber OCH hosta. Men att ge sig ut i detta väder för att höra nån säga att han har ett virus som går över av sig själv..högt sängläge..ge mycket vatten...osv osv.. Nej det gör jag bara inte..
Gör redan allt jag kan för att han ska tillfriskna fort. Kokar nappar..håller han inne..duttar i honom vatten..all möjlig mat (som han oftast spottar ut) ..osv..
Nu låter ju detta helt galet egentligen.. Theos bästa är ju självklart det viktigaste! Men jag e rätt säker på att jag känner min son så att jag kan bedömma om han verkligen behöver vård eller inte. Har inte detta blivit bättre tills på måndag så måste vi ju ringa.. hostan kan ju hålla i sig flera veckor men inte febern.
Har det iaf under uppsikt..o det blir bättre o bättre! :)

Ha en bra o snöig helg! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

De måste ju trott att jag var knäpp på sj-upplysningen, för när Harry var dålig så sa jag "vi vill inte åka till akuten" :) Sen hamnade vi ju där ändå, men man kan allt hitta på bättre saker. Har du provat att ge skedar med varmt vatten med citron i? Harry älskade det sist han hade hosta, och tyckte att det hjälpte honom faktiskt.

2010-02-21 @ 09:04:02
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: iris

Haha..skönt att jag inte är ensam! Problemet ligger ju i att man kommer fasen inte fram till en "vanlig" doktor på vårdcentralen. O tillslut måste man ringa nånstans o då blir det 1177 o det enda de kan göra är att hänsvisa till gripen (om det finns tid o är öppet) eller akuten. DÄR är problemet. Men tack för tipset! Jag ska genast prova..hmm..måste fixa en citron bara! :) Kram

2010-02-21 @ 13:06:50
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide