Ny soffa blir det..

Vi har ju ända sen vi flyttade in förstått att vi behöver en ny soffa. Nån som passar detta rummet bättre. Just nu är det bara trångt. Även om sofforna är hur sköna som helst!! Vill egentligen inte göra mig av med dom men de passar heller inte i det andra v-rummet så vi slog slag i saken och beställde hem en ny. Trodde inte att Robin tillslut skulle gå med på denna soffa men efter att han paxade ena hörnet så fick det bli så!
Divanen är alltså "Robins" del och det andra hörnet är mitt.. ;) Kidsen får självklart vara precis vart de vill! :)
Den kommer i brunt. Svart är inte riktigt min färg och det känns även som att det är lite överdrivet att alla soffor ska vara svarta. Det är snyggt i rätt rum men abslout inte här! :)



Vill ha dig nuuuu!!! ;)

Vi åker ju dessutom på att köpa nytt soffbord och tv-bänk. Ajdå.. ;)


Kommentarer
Postat av: Angela

Det ser precis ut som den soffan jag har förälskat mig i.. 13900 på Wermlandsmöbler?? =)



A

2010-12-29 @ 19:44:06
URL: http://massamumsigt.blogspot.com
Postat av: Iris

Jaa!! Precis! :) Jag får uppdatera er sen om den är så skön som den ser ut! :)

Har ju givetvis provsuttit den..så den ska va skön!

2010-12-30 @ 09:34:27
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide