Min julkapp!

Ja..eller ska jag säga mina julklappar. Jag hade verkligen inte räknat emd nån speciell julklapp iår. Hade inte önskat mig nåt o vi brukar inte byta nåt direkt heller. Mest som en rolig grej, inget dyrt eller så.. 
 
Det började med att mina svärföräldrar kom hem dagen efter vi deklarerat nyheten om bebis i magen. Hmmm tänkte jag. De brukar inte dyka upp sådär, båda två och på en vardag dessutom.
Vi får ett kuvert där det står God Jul...Robin öppnar och jag kikar dit. Fattar ingenting!!! Hmm..vad står det?! Teneriffa? Vaddå? Ska ni åka? Ska VI åka? Allihopa??!! Oj..var nog det ordet jag fick fram. Blev helt stum.
Hade ju ställt mig/oss in på att inte komma iväg på nån utlandssemester förrän om några år. Om ens då..
Jag blev ju såklart JÄTTEglad! :) Men som sagt chockad så jag kanske inte visade så mycket då men guuud vad roligt det ska bli! O att Theo ska få flyga flygplan och bada i havet (om det inte är för kallt). Poolen lär nog bli vårt hak då vi har All Inclusive. Så det blir helt underbart!! :)
Vi åker 28e januari och blir borta en vecka. Är i V.20 då och sådär lagomt tjock. :)


Soool och bad!!

Igår öppnade jag mina paket lite smått med Theo i knät. Det var liksom Theos dag så jag tänke inte så mycket på mina egna paket men tillslut fick jag ta tag i det. Fick lite smått och gott och skulle öppna det näst sista paketet. Det var från Robin och Pappa.
Har ingen som helst aning men öppnar och ser märket Canon. Jag dog. La presentpappret för märket igen...tittar på Robin..Nej..ni har väl inte?! Känner hur tårarna börjar komma. En systemkamera, det fattade jag direkt!
Det var också en sån sak jag absolut INTE trodde jag kunde varken få eller köpa mig på flera flera år då det är mycket utgifter på huset och en kommande föräldraledighet.
Jag blev chockad men sååå himla glad!! Har alltid velat haft en systemkamera..o så har dom två (killar dessutom) snappat upp detta, trots att jag absolut inte tjatat om det. Ojojoj...blev lite gråtkalas där men det får jag bjuda på! Skyller på graviditetshormonerna..hahha..

Pappa tyckte det var lite dåligt med paket så jag fick även en bakmaskin! :) Herregud...har jag varit såå snäll tänkte jag då?!! ;)
Så får det väl bli kanelbullens dag är VARJE dag. Typ. :)

Kändes lite fjuttigt då Robin fick för betydligt mindre värde än det jag fick av han..men men..får kompensera med annat! :):):)

Såhär ser min nya kompis Canon EOS 550D ut iaf..

Tagen med vår andra Canon som är en mycket enklare modell.. :)

Ja som ni förstår var det en toppendag! O då inte bara för julklapparna alltså...utan allt annat också! :)

Nu väntar jobb i 2 dagar sen blir det lite ledigt..gött!!! Ska passa på att träffa vänner som man inte sett på år och dar..kul kul!!





Kommentarer
Postat av: camilla

va kul för dig du är värd varenda sak du fick i julklapp!!!!!!å lite till;)

2010-12-26 @ 18:08:58
Postat av: Anonym

Du e verkligen värd det iris piris!! roligt roligt!!

2010-12-30 @ 08:30:08
Postat av: Iris

Vad snälla ni är!!! :) Kram till er

2010-12-30 @ 20:58:04
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide