En hel del jobb...

...är det dessa dagar. Inte så konstigt alls eftersom det är jul! Men jag var egentligen insatt att jobba även imorgon som är min lediga dag.. Då tyckte jag det fick räcka. Kan inte jobba 7 dagar i rad och dessutom dagarna innan jul. När ska jag hinna förbereda då liksom?! Jag har ju också ett liv utanför arbetet och vill inte sitta där på julafton och vara helt slut. Man är ju även lite sliten bara av att vara gravid så...
Ska bli skönt att vara ledig och få beta av lite på Attgöralistan! :)

Imorgon bitti åker jag och Theo till Marie och Leah. Där ska vi leka lite och byta julklappar med barnen... Mys mys!! :) Hoppas Leah gillar sin klapp...hade såna själv när jag var liten och det är nåt man kan leka med i flera år..tror jag iaf. Eller hoppas.. :)
Får bara inte glömma packa in allt. Skulle vara såå gött om jag orkar packa in resten av klapparna också...vet hur trött jag kommer vara dessa dagar.. Men som sagt..måste ta mig i kragen och orka!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide