Den stora frågan!

Det mest spännande imorgon blir om man överhuvudtaget orkar hålla sig vaken till tolvslaget?! ;)
Är ju lite gravid-trött och man är ju även trött av detta mörker... Dessutom har jag varit risig hela dagen och natten så är inte pigg idag! Hoppas jag får sova inatt.
Tror det började med en kycklingsallad jag gjorde i söndags..var såå sugen igår så jag åt liiite till lunch. Fattar inte varför för jag är skitnoga med att inte äta gammal mat. Mår dåligt bara av tanken. O kyckling dessutom..det äter jag bara dagen efter tillagning annars. Men jag tänkte inte speciellt långt helt enkelt.. O det fick jag sona för!
Har inte spytt eller så men mått så sjukt illa och haft magsmärtor som kan liknas vid förlossnings-värkar. O DET menar jag..usch o fy. Nu har jag iaf fått i mig lite att äta, även om magen skriker till lite så bara måste jag få i mig nåt känner jag.

Imorrn jobbar jag 9.30-16.00 sen bär det av till Värmskog och kära vänner! :) Vi ska äta 3-rätters med våra små kids och bara mysa. Stannar tills söndag förmiddag så lördagen tänkte vi åka pulka, grilla korv och dricka varm choklad. O titta på traktorn och kossorna såklart! :)

Hoppas ni alla får ett GOTT NYTT ÅR!!!!


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Ett riktigt Gott Nytt År önskar vi er alla från oss här i Skattkärr !!

2010-12-30 @ 21:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide