Söndag

Då var denna vecka slut.. Till veckan blir det mer inskolning. Lite längre dagar, vara med vid lunch, sova och lämna. Det blir roligt och intressant! :)
Idag har jag varit till Hammarö o hämtat lite leksaker som jag köpt på Blocket. Riktiga fynd!! Ska bli roligt o se Theos min imorrnbitti... :):) Ska ta bilder så ni får se vad jag köpt.

Huvudet värker och kroppen värker...förmodligen efter en alldeles för lång period av dålig sömn..hoppas det är över snart så vi får soooova! :) Dags att hoppa i duschen o sen sova bort de sista timmarna av denna vecka..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en trevlig dag! =)

2010-08-22 @ 21:59:54
URL: http://ceciliav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide