Shoppa shoppa shoppa!

MEn...bara mat och blöjor denna gången! ;)
Fast det är ganska kul ändå..kankse är lite knepig men det känns så skönt o fylla upp frys o kyl o allt.. Då behöver man inte tänka så mycket utan göra den maten man vill, när man vill.
Nu elller imorrn, beror på orken och lusten, ska jag göra en veckomatsedel. Törrt? Javisst! :)
Men det underlättar så. O Robin behöver verkligen tips eftersom han kommer hämta Theo på dagis jämt och då är ju båda två hungriga när de kommer hem!
Jag måste alltså kika på dagisschemat samtidigt som jag gör matsedeln.. Måste ju gå fort och så ska Robin kunna laga maten. Så inget avancerat blir det de dagarna.. Men han kan mer än han tror det är bara de att han inte är intresserad! Så kan det vara.. Tur att han kan snickra bättre än mig iaf.. ;)

Hmmm...funderar på helgen... What to do..?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide