Semester är slut...

...för bloggen iaf!! Själv har jag 3 veckor kvar..varav 2 veckor går till inskolning för Theo. Ska bli väldigt roligt!
Är inte speciellt nervös inför dagisstarten utan tror att det kommer gå hur bra som helst. Blir ju säkert tufft vissa dagar men i det stora hela känns det riktigt bra. Han är såpass stor att han behöver få en annan stimulans, som mamma o pappa inte alltid kan ge.
Kommer mer info om dagisstarten när det närmar sig...

Under sommaren har vi mest gjort dagsutflykter eller åkt iväg för några dagar..här kommer lite bilder!


Tittut!! Minigolf på Skoghall är kul!


Regn regn regn har det varit mest hela tiden.. Men det struntade vi i och åkte till stugan i Skärmnäs med Camilla och Erik! Myspys! 


Dahlia




Levi kom o hälsade på till Theos stora förtjusning!


Vi hälsade på hästarna. Det var roligt!!


Theo gosar med sin polare Viggo..


Åkte till Värmskog ett par dagar där Theo fick träffa kossorna (egentligen tjurar...men vi krånglade inte till det utan de fick heta kossor allihopa! ). De blev väldigt närgångna o högljudda så Theo blev liiite rädd.

 
Muuuu! Jag och Linda tog barnledigt och gav oss ut för att plocka kantareller. Vi hittade en hel del men då jag inte äter själv så gav jag bort..men det är ju bara roligt!! :)


Vi har varit på bröllop!! Lisa och Martin gifte sig i Hammarö kyrka och de var sååå fina!! :)


Vi var också rätt fina.. ;)


På väg till Stadshotellet för bröllopsnatten... Undrar om de fick tét??! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide