Sålt!

Jag la ut mitt skinnställ och mina mc-skor på tradera i onsdags.. Tänkte nog inte riktigt när jag satte priset på skinnstället utan skrev 300:- . Sen kom jag ihåg (alldeles för sent...) att jag betalade 800:- för det!! :)
Herregud, killen som köpte det gjorde verkligen ett fynd!! Dessutom köpte han skorna också..o de var inte alls meningen. Så även om det var billigt så fick jag 300:- mer för skorna än vad jag betalade för 2 år sen.
Så förlorade bara 200:- totalt o de e jag väldigt nöjd me.. O så slipper det hänga i bastun o damma! :)

Så helt plötsligt har jag lite pengar över.. Det har visserligen vart en väldigt knaper månad så de går åt ändå men jag vill köpa nåt roligt för en del av pengarna. Då kom jag att tänka på Blomsterlandet.
Finns det nåt roligare än o köpa blommor?! Ja det finns det ju såklart.. ;)
Så så fort Theo vaknat så åker vi iväg en sväng..ska ställa in några i det nymålade rummet och hoppas på att det får vara fria från barnhänder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide