Lillerudsdagarna

Läste precis Johannas blogg och fick ett tips om att det är Lillerudsdagarna nu i helgen. Det hade jag ingen aning om så jag tackar för tipset,,, :) Theo kommer ju storgilla detta!! :)
Nu är bara frågan om vi ska dit imorgon eller söndag...hmm... Det är mellan 11-16 båda dagarna. Inträde 50:-/vuxen. Barn upp till 5år gratis.
Jag älskade att vara på Lillerud när jag var liten. Vi åkte dit med mamma varje år, o red på ponnyn, lekte med kaninerna, tittade på hundar som sprang på en bana(ja jag minns inte va det heter nu ..haha..hundhoppning lät lite törrt), stoppade in fingrarna i kalvarnas geggiga munnar o hade det väldigt skoj helt enkelt! :)
Så nu för vi traditonen vidare... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide