Japp då var man trött igen då...

Theo har vaknat 5 ggr inatt...puh. Jag som trodde den tiden var förbi?!!
Först runt 23 när jag precis lagt mig. Då gav han av nåt vrål..som förmodligen handlade om att han drömde mardrömmar. Tog upp han en stund...somnade direkt.
Sen vaknade han 24..jag hade inte somnat... Satt med han ett tag..han somnade och jag la ner han.
Gick på toa o så hör jag nån som sparkar i väggen och skriker mamma... :) Mmmm va roligt!!
Gjorde välling, gav han och han somnade efter ett tag. Gick och la mig och ungen vaknar....bläää. Robin går in till han. Somnar om.
Vaknar 05.30 och det går sååååå trögt att söva om honom. Vet att han inte är pigg denna tid men han bara vägrar somna. Tillslut efter ca 45min verkar det som han sover. Går på toa och när jag kommer ut står Robin där, som ska till jobbet, och pekar på dörren. -Han e vaken! :) Jippie...
Robin går in och jag lägger mig i sängen med tron om att snart kommer Theo in o ska busa..
Robin åker till jobbet och jag ligger kvar o kan inte somna. Jag vaknar till liv 08.15 och förstår att Theo somnat om.. Själv kanske jag somnade runt 07...tidigast. Lika trött är jag nu iaf.. Man e ju alllt annat än van detta om man säger. Han sov ju sååå bra ett tag. Nu är det skit igen..men ska koma på nåt dunderknep för att vända på detta! :)
Förmodligen hjälper dagis väldigt mycket..Han kommer va helt slut när han kommer hem! :)
På måndag börjar inskolningen..ska 3bli s*åå ro3ligt! N*6666666666666666666666666666666...en hä+lsning från Theo som är lite nyfiken på vad mamma håller på med!


Kommentarer
Postat av: Frida

De låter ju riktigt trevligt :) kul att du e tillbaks i bloggträsket!!

ser framemot vinkväll me gamla bilder :) såg dock att jag jobbar natt fredag lördag nästa vecka :( torsdag funkar dock då jag e ledig på dagen... vi får höras

kraaaaaaaaaaam

2010-08-11 @ 10:17:59
Postat av: Johanna

Men hey! Inte bara ta upp bloggandet sådär utan att säga till! Haha! Fina bilder! Tack för idag, även om det var kort så var det roligt :)

2010-08-11 @ 19:23:07
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide