Inskolningen...

...går galant!!
Snart är denna vecka över med lite mjukstart o nästa vecka blir mer intensiv..men säkert rolig!!

Dag1: 10.30-11.30 Lärde känna avdelningen och träffade Margareta. Theo trivdes som fisken i vattnet och utforskade varenda liten vrå på avdelningen.

Dag2: 10.00-11.30 Var med på samling med sång och fruktstund. Theo tog ett äpple men kastade det på golvet(han gillar inte äpplen). Mamma fick äta istället o han tog en banan som smakade bättre. Lekte med de andra barnen inne och även ute. Mamma fanns knappt... :)

Dag3: 10.00-11.30 Samling och fruktstund. Leker överallt.. Är mera mammig idag och kommer till mig ganska ofta. Jag satt kvar inne när de gick ut. Kommer in o checkar av så att jag sitter kvar.. Lite gnällig o trött.

Dag4: 9.30-11.30 Samling och fruktstund. Leker leker leker... Mest går han runt med dockvagnen. Ingen docka i dock..nej nej.. Utan en bil! :) Vill gå ut ut ut... Margareta försöker tala om att vi går ut EFTER samling och frukt. Men nej..ska ut! Tillslut går de ut o jag sitter kvar inne. Kommer inte in en enda gång och vill inte gå hem. :)

Så det känns jättebra med inskolningen men jag tror att han hade klarat av längre dagar. Förstår att det är bra o ta det succesivt men alla barn e ju så olika. Han har inte varit trött när vi gått därifrån o han har inte varit gnällig hemma så.. Men idag när vi var där 2 timmar så märker jag att han blev trött o hade lättare för att somna.
Imorrn blir det samma tider som idag o de e ju bra!!            
Så var de me de...:):)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag förstår att han älskar dagis, den lilla vildingen :) Kul att det fungerar bra, det gör det för "oss" med! :)

2010-08-19 @ 19:44:45
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Iris

Jaaa men vad roligt!! :) De är såå stora nu ju..man har inte riktigt hängt med!

2010-08-19 @ 20:52:26
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide