Gnälligt värre!

Ja det blir det om man envisas med att gå upp tidigt. Närmare bestämt 06.09 PIP!!! Gjorde liite välling i hopp om att det skulle söva Theo men icke. Jag var så trött så jag la ner han ändå i sin säng. Han brukar kunna dra sig lite..o de gjorde han i ca 15min.. Sen har vi varit uppe o tittat på Bolibompa o Pippi o läst böcker.
Men inte utan lite gnäll förståss.. Som alltid när han vaknar tidigt. Han har ju egentligen inte sovit klart... Han gnuggar sig inte i ögonen o så men han visar att han är trött genom att gnälla o vilja ha tutten o snutten hela tiden. Men men...imorrn sover han säkert längre!
Det positiva med sömnen är iaf att senaste 3 nätterna har han bara vaknat 1gång...o inte "behövt" välling. :):)
Gaaaanska skönt med 4-7timmars sammanhängande sömn! :) Just nu är det lyx i detta huset...

Helgen som gick spenderades i bla Kil. Där vänner till oss köpt hus. Jättefint var det! Väääldigt mycket buskar och träd på tomten som de röjde bort en hel del utav. Var helt fascinerad över att man kan plantera så många buskar..det var säkert 20-25 brudspireor.. :)
Så dit är vi även bjudna på middag nästa vecka..ska bli trevligt!

På lördag kväll kom Camilla och Erik..o som alltid frossades de..hahha.. O denna gången ordentligt!! :) Herregud..min mage var i ganska ofas där på kvällen..haaha..
Såg på en film också.. Tro det eller ej men jag såg HELA filmen! ;) Visst...kanske var in på FB en gång..men bara EN gång.. ;)

På söndagen var vi bjudna på mat hos Robins föräldrar..det var gott! Alltid skönt att slippa laga o diska o allt de där.. :) O trevligt o träffa familjen såklart!

På kvällen åkte jag till Hammarö för att köpa leksaker som jag hittat på Blocket. 450:- gav jag för allt detta:


Gissa vem som var ganska nöjd när han vaknade på morgonen?!!
Behöver jag säga att Bolibompa ratades direkt?! :)


Skruva skruva...precis som pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide