Förberedelser...

...inför vintern pågår här hemma. Tänkte vara ute i god tid och vara redo för vintersäsongen redan nu i aug. ;)
så igår köpte jag en overall på Kappahl efter mycket funderingar fram och tillbaka. Låter ju som ett värdsligt problem men jag vill inte att Theo ska frysa... Tänkte först köpa en overall på Polarn och Pyret men va fan..895:- o sen hade jag visserligen 10% men det är ändå mycket pengar. Tyckte inte den kändes så tjock eller ordentlig...så jag hittade denna på kappahl och blev jättenöjd. Hon i kassan sa att de hade börjat med den förra året och det så svisch så var de slut. Det är bävernylon och den känns verkligen rejäl och varm.
däremot köpte jag en fleece/windstopper på PoP. Den tror jag kommer bli mycket användbar!! :)
blev även lite tröjor och mysbyxor till theo med hem...så nu tror jag vi har allt utom vinterkängor, mössor o nåt mer par tjocka vantar. :)
Vad använder ni för ytterkläder i vinter? Jag blir nästan tokig på mig själv för jag kan liksom inte bestämma mig för vad jag tycker är bra... Det ska passa på dagis, hemma, om det regnar, är kallt..ja..det ska vara många funktioner i ett utan att bli för många plagg... :)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har kört samma som er; overall till vinter och slask, och fleece att ha under höstjackan. Han har ett par överdragsbyxor som han snart växer ur, så det är väl bara att handla ett par sådana också... :)

2010-08-28 @ 19:35:07
URL: http://johanonnona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide