Dagisssss!!

Det går som en dans på dagis/inskolningen. Än så länge.. ;)
Han kkommer säkerligen få bakslag men så är det. Just nu njuter jag av att han trivs så bra. Han är inte ledsen när jag går eller under tiden han är där så det känns skönt. Att han får en bra start liksom.
Nu har jag lämnat honom 3dagar.. Igår käkade han lunch själv och idag ska han både käka och sova där. :):)
Ojojoj...ska bli såå roligt att höra sen när vi kommer och hämtar honom, hur det gått.
Tror säkert det kommer gå fint..när jag var med o åt häromdagen så gick han in själv o la sig på en madrass. Hahha..han såg väl de andra barnen. O igår gjorde han samma sak. När jag skulle hämta honom fick jag gå in o typ leta..då låg han där o myste på kudden. :) Så söt så! 

Det är världens lyx att vara hemma helt själv och kunna göra vad man vill!! Så igår gjorde jag 93stycken köttbullar. Ja...tänkte frysa in nämnligen! 
Sen sydde jag om gardinerna i vardagsrummet och hängde upp. Blev kanon! :)

Idag ska jag sy om gardinen som jag ska ha i sovrummet. Lite mer pill med dom...tror jag.. Men det går ju undan nu när jag inte har Theo som drar mig i benen! :):):) Även om jag saknar honom på dagarna.. 
Ska även märka hans kläder och skor o allt sånt...vattna blommor o kanske rensa garderoben. 
Man får helt enkelt passa på..för sen blir det väl ingen vila ingen ro. Kan jag tro. 

På onsdag börjar jobb. Är sådääär taggad. MEn har iaf fått ett scema nu som ser bra ut. Theo kommer gå i snitt 23,5timmar per vecka på dagis. Rätt lagom och vill/behöver jag jobba extra nån dag så går det bra. :)

Mot Symaskinen!!!

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide