Daaaagiiiiis!!!

Det går grejt med inskolningen. Theo trivs som fisken i vattnet. Han är överallt hela tiden. Margareta som sköter inskolningen sa idag:
-Jag kommer ju bli lika slank som en jakthund snart om han fortsätter att hålla detta tempo! :)
Jag vet precis vad hon menar..tyvärr är jag inte slank som en jakthund o ingen kondis har jag heller. Men ett barn som är mycket nöjd när han får leka ute..det har jag! :)

Idag får vi besök av sandra med familj..ska bli såå mysigt!
Vi ska fika o töla o så ska jag snosa bebis!! Deras Hilda är bara 1månad gammal...såå liten o go!
Theo sover o jag ska ta ett ryck o fräscha upp toaletterna...o kanske dammsuga, om det är nån idé dvs. ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hallå piris!

e de min faster som inskolar??? kraaam

2010-08-17 @ 13:31:51
Postat av: Iris

Heeej Frida!!

Nee jag tror inte det. Hon heter visserligen Margareta men tror då inte det är hon..hmm..men ska kolla. Det finns ju en till som heter Maggan på avd. men henne har jag redan frågat o hon var inte syster me Bosse! Könstigt tänkte jag men ho ljuger ju säkert inte ;) Tyckte tom de var lika..haha..

kram

2010-08-19 @ 13:28:51
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide