Baka är kul!!

Theo är ett väldigt nyfiket barn och vill vara med överallt. Där jag eller Robin är ska också han vara.
Så igår när jag skulle baka Brownies så fick han självklart vara med på diskbänken med en egen skål. Han började äta mjöl o kakao så då fick vi ta bort den men så hittade han nåt han gillade... Vaniljsockret!
Medans han stoppade ner sitt lilla finger o sen in i munnen så sa han: -MMmmmmMMMMMMmmmMMMMMmm!!
O så höll det på hela tiden..hahhaa... Han kan verkligen visa om han gillar nåt.
Antingen -MMMmmm, eller -Blää !


-MMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmMMMMMmmm


Gottgottigottgott!


Kakao var inge höjdare alltså..blev nog rätt så starkt!


Resultatet! Vääääldigt goda må jag säga..

Receptet är från Leila bakar. Grymt bra recept! Kanske kanske skickar med Robin en burk som han o killarna kan ha när de ska tälta i helgen. Men bara kanske... ;)


Kommentarer
Postat av: ewa

va ere för recept!?!?!? ser sjukt gött ut..letat som en gnu.. :D tips tack

2010-08-18 @ 23:47:51
Postat av: Iris

De e från Leila bakar...men ska kolla upp om jag kan lägga receptet så alla kan se. Dom ÄR sjukt goda!! Mäktiga men sååå otrloigt goda kakor... Kraam

2010-08-19 @ 13:30:02
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide