Lånat dator!!

Här kommer ett litet livstecken från mig...

Vi har nu flyttat och vi trivs som fisken i vattnet!! Solen skiner och livet leker.. Imorgon ska jag till lägenheten en sista gång för att städa ur det sista..skönt!!!
Då kan man verkligen släppa det o koncentrera sig enbart på huset! Vi har packat upp det mesta.. 2kartonger återstår..med gardiner och lite handdukar..vart ska de få bo???? Ingen som vet... :)
Vi börjar få ordning och så men inget är uppe på väggar..o inte specillt många gardiner är uppe. Man måste ju bo in sig lite men jag känner att det vore skönt o få upp tavlor o hyllor så man kan gå dola sen!
Tååålamod Iris... Idag har vi beställt en grej till vardagsrummet..som kommer bli såååå snyggt!! En bild kommer på det när det kommit.. o så alla andra bilder på huset..efter renovering!! Spännande va?!! ;)

Imorgon bitti ska vi träffa några kompisar jag o Theo! Ska bli jättekul..har vart lite stiltje med både Öppna Förskolan och kompisträffar...men nu så. :):):)

Ha det fint!! Snat har vi internet o bloggandet kommer bli som vanligt igen...tror jag iaf..har vart ganska skönt utan internet..man har fått sååå mycket gjort när det bara e skit på tv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide