Hola!

Lånat dator igen... Vi var tvugna att betala räkningar och begära föräldrapengar. MAn e såå låst utan internet..hoppas på att vi får det under veckan men det är nog inte troligt. Snarare nästa vecka..

Har försökt mobilblogga under veckan men det har inte funkat..riktigt surt men så är det! JAg får väl ta igen det sen.. :)

Jag har vart ledig i helgen..såå skönt! Har jobbat en del..känns det som iaf. O de dagar som jag slutat tidigt har jag åkt o städat lägenheten men nu är ju den såld och överlämnad så det är jättegött. Då kan man släppa den och koncentrera sig på huset!!
Vi har börjat komma iordning bra..alla kartonger är uppackade och gardiner hänger i 3 rum av 6...men de andra åker nog upp ikväll eller imorgon...o det gör ju att det blir lite mer hemtrevligt!
Skulle behöva köpa lite blommor men det får ske till löning...
Inget är uppsatt på väggarna..har beslutsångest som bara den..får nog lugna mig så vi inte sätter upp och sen ångrar oss. Inte kul!

Nu är det nån som vill trycka på datorn..bäst att underhålla han på annat vis. Hoppas jag får igång mobilbloggandet annars får ni hålla ut.. :)

Ha de gött! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide