Hemma!!

Vi grejar o grejar o grejar...i stort sett varje dag/kväll... Men vissa grejer kan man inte skynda på. Såsom tavlor och hyllor på väggar o dylikt. Jag tycker man ska bo in sig först o känna efter!
Så nu kan man säga att alla möbler är där de ska vara o så åker resten av grejerna runt genom huset...flyttar om lite lyktor där och byter gardiner där..haha.. Men nån gång känns det väl rätt o då får saken eller gardinen vara kvar på det stället!
Just nu ser det ut så här hemma hos oss..


Det här är vårt "extra" vardagsrum som ligger på baksidan med utgång mot altan...
FÖRE rensning och uppackning!!


Efter...


Köket före..


Kök efter...


   



Sovrum före...


Sovrum efter...



Det var några rum det.. Fler kommer när det är lite mer städat! :) ´

Imorgon börjar jag en timme tidigare...så jag jobbar 8-18..så det är dags för sängen snart.........Uh va tråkigt att dagarna och kvällarna går så fort!!! Blir tokig..vill ju bara göra en massa saker. Antingen har man inte tid eller så har man ingen ork..... Vilket dilemma va?! :)
Till helgen är jag iaf ledig och det ska bli såå skönt! Jag hade tänkt o fixa o dona i trädgården..så lite i grönsakslandet och förbättra jorden lite här o där..tror jag..haha..eller hur man nu gör?!! :)
Måste försöka fixa nån provisorisk lösning så att inte Theo tar sig ut på baksidan..han springer ut hela tiden och det vore skönt o slippa passa hela tiden. In till grannen gör ju inte lika mycket..men det blir ju pinsamt o hämta han på deras gräsmatta flera ggr om dan!

Avslutar med ett litet citat..

"Man blir inte äldre än vad man känner sig"

Kram




Kommentarer
Postat av: Angela

Gud va snyggt.. Jag blir så avundsjuk.. Jag vill åxo ha en inredningsådra.. =) Men den lyser med sin frånvaro.. Jaja.. Nångång kanske.. =)



A

2010-04-28 @ 08:58:48
URL: http://trollskogen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Verkligen skitsnyggt! Köket är superfräscht :) Vi kommer gärna på inflyttningsfesten förresten!

2010-04-28 @ 11:49:40
URL: http://johanonnona.blogg.se/
Postat av: Iris

Angela: Tack vad snäll du är! :) Men jag tycker inte man behöver slavsikt följa nån viss inredningsstil utan det ska vara sånt du själv tycker är snyggt! En personlig stil..så att man ser att det faktiskt bor nån där! DÅ blir det automatiskt hemtrevligt!



Johanna: Vad roligt att ni kommer! Ni är så välkomna så! :) Kramkram

2010-05-02 @ 22:31:56
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide