Helgen närmar sig!

Längtar till lite ledighet.. Jag har många planer redan... men jag kommer nog inte att lämna tomten! :)
Idag har jag jobbat 8-18..började en timme tidigare för vi har byggt om lite i butiken. Blev riktigt snyggt och jag hoppas det ger utdelning... :) Känner mig riktigt sliten i kroppen efter ombyggnader i 2 veckor..men det är roligt!
Kollade i almanackan förut och insåg att jag inte kommer jobba mer än 5 veckor till...sen är det återigen mammaledighet som gäller! Känns lite lyxigt att få vara hemma i sommar. Men egentligen så är dte mer slitsamt än att jobba så jag kommer nog inte känna detsamma när jag väl är "ledig"... Men ändå skönt att få var med Theo på dagarna och att få vara hemma o greja i trädgårn och inne.. Åka till stugan när jag vill och bara få va! Inte passa tider eller nåt.. Enda tiden jag ska passa är 14.00 den 24juli. Då jädrarimej blire bröllop!!
Lisa och Martin ska gifta sig och jag ser fram emot det väldigt mycket!! :):) De med kan jag tro.. ;)

Nu ska jag hoppa i säng...för imorrn bitti ska jag till Hm´s vipdag och fynda lite kläder till mig och Theo..
Sen blir det jobb 13-21. Det är VIP-kväll på stan!! Kom dit vettja..en massa bra erbjudanden och happenings i hela centrum!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide