Back in buisness!! :)

ÄNTLIGEN fungerar vårt internet!! Herremingud va segt det har varit o inte kunnat kolla nåt... Inte kunnat betala räkningar osv.. Men nu så!! Det roliga var att när Robin ringde och pratade med dom idag så sa de att det fungerat sen den 23de... Varför inte slå en pling och berätta det???

Ja idag är det ju min födelsedag..känns inget speciellt faktiskt. Ska ha lite kalajs imorrn..men inget märkvärdigt. Mest kul o ses allihopa! :) 

På förmiddan ska jag o Theo möta upp Linda och Levi för en runda på stan. Tänkte gå till Pricken,,kanske kan hitta nån snygg luvtröja till Theo som jag tänkt köpa. O sen ska jag försöka hitta nåt roligt som jag kan fästa på Theos tavla som hänger i hans rum.  Typ stjärnor eller en måne.. Svårt att förklara när jag inte vet själv vad jag ska ha. Men när jag hittar så berättar jag! :)

Nu ska jag städa lite..roligt när klockan är efter 21 men jag kommer inte hinna så mycket imorrn så det är bäst att förbereda sig!!

Imorrn tänkte jag lägga ut bilder på efter renoveringen...........håll ut! ;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide