ZZZZzzzzzz...

Detta med sömnen..shit vad det påverkar humöret. Jag känner inte igen mig själv. E jag så här neg? Sur? Osv... hoppas inte! Men ni får stå ut me lite klagande..snart e positiva Iris tebax! :)

Inatt sov Theo som en ängel i jämförelse med andra nätter. Var dock svårsövd så när jag kom hem från solningen hade han ännu ingte somnat..45min senare. Så jag tog över o efter en kvart sov han..puuuhh.. Sen fick han nappen 2 ggr...o vaknade 02.30!! Very good! Fick mat..vaknade 05.15. Fick napp och somnade om till 06.35! :) Bra pöjk.. Mammas sömn däremot e nog rubbad efter alla nätter för jag somnade inte förrän 23.30 (gick o la mig 22.10) o sen vaknade jag 02.00 o kunde inte somna om. Så jag var ju vaken ca 1 timme mitt i natten..jaja..ska inte klaga..men Theos natt var ju toppen! :)

Nu sover han prinsen och när han vaknar tänkte jag gå ut på långpromenad..ska gå runt lite på Färjestad..kolla lite hus o drömma mig bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide