Vill ha ett hus!! NU!!!

Fan också..vill flytta..bo i hus!! Har längtat länge nu men det känns som att de aldrig blir vår tur. Antingen e de för dyrt, för litet, fallfärdigt, ute i skogen, radon, eternit, fel läge osv osv...låter som att jag e kräsen men det är jag inte..lovar! Klart man har vissa önskemål men just nu tar jag vad som helst. Har till och med börjat kolla utanför karlstads gränser..inte illa! :)
De e konstigt men de känns som att vi har bott in oss så här att vi börjar gå varann på nerverna..för litet liksom..men ändå inte!
Så har ni nåt att tipsa om så säg till! ;) Hemnet kollar jag ju var dag men om de e nåt privat eller så..


Kommentarer
Postat av: Angela

Köp en tomt och bygg nytt.. Jag ångrar inte en sekund att vi gjorde det. Och skulle ni inte vilja bygga nytt så finns det ett nybyggt hus brevid oss som är till salu.. Hoppas ni hittar nåt som passar er snart.. Lycka till!

2009-09-07 @ 20:24:50
URL: http://trollskogen.blogg.se/
Postat av: Iris

Ja tanken har ju slagit oss..vore hur kul som helst! Men har inte kollat upp ordentligt med priser o allt men ska ta tag i detta snart o se om det e ett alternativ! Vart e de ni bor? Skåre?? Kram

2009-09-08 @ 07:09:06
URL: http://precissomdetar.blogg.se/
Postat av: Angela

Ja vi bor mitt i centrala skåre.. Nästa vid noret.. Vi var på så många husvisningar att det tillslut inte var kul längre.. Sista huset vi var och tittade på kunde vi kanske ha fått för 1,8', då skulle vi ha fått samma månadskostnad som vi har nu när vi sitter på ett nybyggt hus för lite över 2 miljoner.. Då var valet ganska enkelt faktiskt.. Allt är nytt och förhoppningsvis går inge sönder inom de närmsta åren och skulle de göra det så finns fortfarande garantier.. Allt är nytt.. Ingen har använt toaletten, diskmaskinen, tvättmaskinen eller ugnen.. Värmekällan är bättr eän på gamla hus så det blir billigare uppvärmning.. Det kan nog inte bli bättre.. =) Så det kan vara värt att kolla upp det.. Lycka till!



A

2009-09-08 @ 09:42:49
URL: http://trollskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide