Vad göra idag då..?

Ska iaf förbereda för helgen..lite o göra o man hinner inte mycket på en dag! Tvättar nu o lär väl fortsätta med det hela dan. Jag har huvudvärk som fan o sitter o dricker vatten med citron i..det e rena meducinen de. Mot förkylningar o så..o huvudvärk! Sen blir det en långpromenad. Jag o Theo gick till Wallinders o min syster på Sundsta igår o han sa inte ett ljud på hela vägen så det känns bra o ta en långtur nu. För några mån sen gick inte det alls..ibland fick man ta upp han o bära han o dra vagnen samtidigt..inte så smidigt..alls...

Ska nu passa på o sminka mig o käka frulle innan The Hooligan vaknar... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide