Trött trött trött!

Nu sover Lillen och vi glor på tv..snart ska Robin spela innebandy och jag ska se på sista avsnittet av Bachelorette..undra vem hon väljer. Verkar som bra killar bägge två så blir nog bra vem hon än väljer!

Jag har vart på Självfallet och klippt mig idag..e så skönt o ha de gjort, hatar när håret e för långt. Blir inge lätt o göra frisyr då. Var lite nervös för jag brukar vanligtvis klippa mig på Clipodrom men min frisör flyttade tillbaka till sin hemstad.. :( Kul för henne tråkigt för mig o alla hennes kunder! Men jag tror det blev bra i håret faktiskt..men de märks imorrn när jag får göra iordning det själv! :)

Imorrn har vi inga direkta planer men funderar på en promenad till Wallinders o sen till Öppna förskolan..får se hur vi känner imorrn..o hur de e med orken! nåt utav det blir det iaf! :)

Såg ni dokumentären om "Octomom" igår? Kvinnan som hade 6 barn och sedan födde åttlingar..alltså 14 ungar totalt..när sover människan? Hur orkar hon? Hur får hon råd? En annan klagar med ett barn men 14..nej fy fan. 2-3 stycken räcker..vill ju ha lite krafter kvar när jag blir pensionär och ska ut på rajtan tajtan!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide