Tonight is the night!

Ikväll ska jag till Tina o träffa alla mina kära arbetskamrater..blir skoj de! Sandra Tina och Lena har ju fyllt år och det ska firas..tror de ska bjuda på smörgåstårta o de säger man ju inte nej till!
Ska väl ta mig ett djupdyk i garderoben också..hmm..alltid lika kul..??!
De ska dricka vin där borta men jag tar bilen,..ska ju ta hand om Theo hela natten o imorrn så ingen bra idé o pimpla vin idag..får bli en annan dag! Veckan e lång... :)

Tittar..eller nej...har Tyra Banks show på i bakgrunden o jag måste säga att hon e så fruktansvärt kass!!! Ämnena hon tar upp e ju ok men hon känns så himla falsk..inte bra alls.. Så jag kanske ska ta o byta kanal me andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide