Tisdag

Ja usch va tiden går fort! Theo vill icke sova..igår eftermiddag sov han i 10 minuter..jippie sa mamma då! Man vet liksom att man får räkna med en grinig unge fram till läggdags! O ja..så blev det men tillslut kom Robin hem..han har vart o grejat med ett skåp vi sk aha i sovrummet..o han fick byta bajs (ja han byter blöja ibland) och natta den lilla huliganen! O skönt var det för jag närmade mig ett sammanbrott..var så trött så skulle nån säga nåt till mig hade jag börjat grina... Som tur va sov han från 18-23..robin gav han nappen 2 ggr på den tiden. Sen sov han till 03 utan nappinstoppning (wow)..sen från 03.40..han va dryg me o somna om..till 06.20..tur för han annars hade jag inte varit rolig idag. Jag känner verkligen att jag inte orkar detta längre..kan man sjukskriva sig som mamma??? O kan man gå in i väggen som mamma?? Har aldrig hört de utan går man in i väggen så har man jobbat..men en mamma då? vad kallar man den "åkomman"? Förlossningsdepression?! Jaja...de ooooordnar sig säger alla men jag vill sova nu! Vill bara lägga mig i sängen o sova i 2 veckor... :)

Var till Öppna Förskolan förut med en trött Theo (sov endast 10 minuter i morse igen)..o jag va minst lika trött men tänker fan inte va hemma så gick dit o han va glad men lite mammig sådär.. har nog börjat med separations-fasen el nåt! Kom hem o skulle ge han mat..Gick litegrann men sen va han totalt färdig. Fick lägga han o somna direkt..o va händer då..jjo vaknar efter 20 min..herregud unge..SOV!! Gav han nappen o nu sover han vidare..tur för han de..måste få lite egentid annars vet ja inte va jag gör! Ska nu röja lite för snart kommer Linda Micke o den namnlösa babyn hit! Vi ska käka lite o umgås.. :):):):):)

Kram


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Fy vad jag lider med dig! Hade det aldrig så med Nellie utan hon var ett "A-barn" och sov som hon skulle. Men det är bevisat att lite sömn är tortyr, så jag förstår om du går in i väggen. Det är faktiskt ett jobb att vara mamma!! Ingen ide att säga att det vänder för det är här & nu som är tufft. Kram på er:-)

2009-09-15 @ 13:52:36
Postat av: Iris

Tack Anette! Du e snäll! Ja man lever ju i nuet o jag hoppas de blir bättre varje kväll innan sovdags men men! Vi ses ikväll! Kram :)

2009-09-16 @ 13:00:41
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide