Till la stada...

..blir det idag. Hade ju planerat in det i början av veckan men eftersom jag inte skrev upp det kom jag inte ihåg det! Herregud vart e hjärnan..inte här iaf! Ska kolla efter en overall på HM som Theo kommer kunna ha i början på vintern..sen blir det nog en storlek större men den uppsättningen ytterkläder ska vi få av vänner! Väldigt snällt! :)
Ska in på jobbet och lämna pengar också..för presenter..det är 3 stycken som fyllt år och de ska firas på tisdag. En blir ju ruinerad! De e tur att jag fick semesterlön denna månad annars känns det rätt tufft med 3 presenter..e ju lite fattig detta året! Det tråkiga är att Robin ska på kurs i Göteborg onsdag och torsdag och de var tvugna o åka på tisdag eftermiddag redan då kursen börjar 8 på onsdag-morgon. Blää va tråkigt! Då blir jag själv med huliganen i 2 dygn..vet att man klarar det..har en vän som levande exempel men de e jobbigt! Lite avlastning per dag gör att man orkar med lite mer. Men men han kommer ju hem på torsdag kväll. Så vi får se hur det blir med kalaset. Ska höra med mor och syster om de kan vakta Theo när han sover..kan ju kanske åka dit en stund då iaf men får se! :)

ÄR även bjuden till en annna arbetskamrat på fredan...hoppas jag e någorlunda pigg då..annars inge kul.. Men vore kul o gå dit för hon ska sluta hos oss.

Nej nu ska jag passa på o vila lite innan Theo vaknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide