Tårar..

..blev det men inte så många! Han e duktig min lilla prins! Vaccinationen gick bra..o Theo va ledsen ett tag men det gick över fort! Nu sover han.. :)
Frågade lite om sömnen och så..o han sa att det finns ju tyvärr inget facit. Vilket jag verkligen håller med om! Det som funkar på ett barn funkar kanske inte alls på det andra..så han tyckte jag skulle testa mig fram och sedan skulle vi följa upp nästa gång jag ska dit hur det gått osv. Han föreslog bla mindre mängd mat på natten, som jag har funderat på läänge nu men nu ska jag verkligen göra det! För det är nåt som JAG tror på och det var det viktigaste sa han. Skönt..e van vid att bvc alltif tycker och tänker och dömer framförallt..många gånger. Men nu sa han liksom det jag ville höra men som jag inte visste jag ville höra. Man hoppas ju att nån ska säga: Så HÄR gör man..då sover ditt barn HELA natten.. men så går det inte till även om jag så gärna vill det..haha..
Nån gång...nån dag, e det VÅR tur att få sova.. :)

Hursomhelst så gör jag ett nytt försök med la stada idag..inget som kan stoppa mig nu..väskan e packad och..fan..jag måste ju byta om! Ser ut som en skogsmulle..o det går ju inte! ;)


Kommentarer
Postat av: Angela

Ja men det vore väl underbart om nån hade "receptet" på hur man får barn att sova.. Vi gick från att sova hela natten till att vakna varannan timme efter att 3-månaders dagen hade passerat.. Nu nästan 4 månader senare är det fortfarande likadant.. Men men som de säger.. Sova får man göra när man blir gammal.. =)



A

2009-09-04 @ 12:54:17
URL: http://trollskogen.blogg.se/
Postat av: Iris

Javisst Angela..när vi blir gamla o grå e de sova som gäller! Haha..men hoppas på tidigare! Theo sov också "bättre" i början..även om jag inte tyckte det då..o nu blir det värre o värre. Känns ju som att det ska gå åt andra hållet o bli bättre o bättre men men.. De är iaf friska o krya o de e hunudsaken! Kram

2009-09-04 @ 22:07:40
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide