Sortering!

Ska börja sortera alla bilder på Theo..alltså de som ligger i datorn. O ni som känner mig o har vart hemma hos mig osv..vet hur mycke bilder de  e..haha.. Kom just på vart man kollar fotodatumet så jag tänkte lägga dom i månads-ordning. När detta e klart ska jag lägga ut 1 bild för varje månad så får ni se hur fort han växt. O jag också för den delen..man fattar ju inte att de vart så smååå..! :)

Men nu ska jag städa lite..tråkigt kanske ni tycker men jag tycker de e kul. Skönt o få lite ordning i kaoset! :)

Kram


Kommentarer
Postat av: camilla

Det skulle jag tycka vara jättekul att se då han nu är stora killen och tiden har gått fort från pluttplutt till bara plutt!

2009-09-16 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide