Sögen..

Nu e jag sugen på precis ALLT!!! Chips, dip, choklad, ostbågar, dricka, glass..ja ni vet..ALLT! Har inte ätit nåt onyttigt sen i söndags och maten vi ätit har varit sås-fri..helt otroligt. Trodde aldrig jag skulle va så duktigt. För det är jag faktiskt! Men det har inte hänt ett skit me kröppen..kanske behöver göra några situps också.. :)
Ville verkligen ha ett par jeans på mig idag men kan inte knäppa dom..och heller inte dra upp gylfen..så jag gjorde helt enkelt som när jag var gravid..tog en gummisnodd och vips satt byxera uppe. Och gör fortfarande! O nej..jag e inte gravid..har bara fått lite latmask-kilon här o där.


Kommentarer
Postat av: Anette & Nellie

Men lugn i stormen nu. Du fick barn för 7 månaders sedan och kroppen ändras faktiskt :(( Men med något extra kilo så blir det mer att älska för Robin och Theo :-)) Trevlig helg på er.

2009-09-04 @ 19:03:01
Postat av: Iris

Jodå..ja vet men 1 vecka efter förlossningen vägde jag 5 kilo mindre än jag gör idag.. Kilona har egentligen ingen betydelse, jag vill bara kunna ha mina kläder och inte se ut som om jag skulle va gravid i 5de månaden! Men men..om inte tidigare så försvinner de när jag börjar jobba. Trevlig helg på er med!! :) Kram

2009-09-04 @ 22:04:24
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide