Snart...

...börjar alla serier på tv..typ Idol på tisdag kl.20.00. Inte för att jag e sånt stort fan av Idol men det är roligast i början när alla provsjunger o så. Sen såg jag att de va en massa andra program oxå på G. Hoppas de blir nåt bra av de..på trailern verkar de va skitbra sen när väl programmet startar e de bara skit! Det jag längtar mest till e såklart Desperate Housewifes!! :)
Ska kolla nu om det är några nya avsnitt av The Hills på gång..längtar efter det oxå..tänk vad besatt man blir av ett jävla tv-program! Men men..vissa tränar..vissa ser på TV.. o jag gör det sistnämnda! :)

Theo tycker om morot och potatis-puré! Helt otroligt.. :) Hade nästan slutat hoppas att han ska tycka om nån mat..så det var ju positivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide