Ont i ryggen..

..o de går aldrig över..har ont tom på nätterna.. va fan gör man? Jo..slutar bära på Theo men hur ska de gå när han hänger i benen hela dan. Försöker sitta med han o leka osv..men jag måste ju laga mat ibland..o göra mig iordning.. Försöker va ute o gå mycket..då vet jag att han sitter still och jag kan "vila" ryggen..menmen.. Till helgen e de Robin som får bära... :)

Imorrn e de löning..o så får jag pengar från Fsk..gött..eller ja..var inte många tusenlappar..mindre än hälften mot vad Robin får! Härligt jämnställt...varför kan inte män föda barn? Visst nu ammar inte jag o har inte gjort på väldigt länge. Men planen är o har varit hela tiden att jag ska börja jobba i feb.  Då ska Robin va hemma tom aug/sept.. Får se hur länge de tar innan han tröttnat! Såå roligt e de ju inte men man får vara med om mycket i Theos utveckling..o de e fascinerande vad fort saker ändras..o vad han lär sig saker!
Ska iaf bli skönt o få min lön tillbaka...visst komemr ju Robin få mindre i plånboken o då får ju jag betala mer..men ändå e de skönt o tjäna pengar.

Nu e de 2 stycken hus som vi ska kolla på...hmm..minns inte datumen men snart e de iaf..har inte heller anmält oss. Herregud va ja både minns dåligt o glömmer saker. O stava kan ja inte heller..skriver fel heeeela tiden o får ändra så nu e de dags o stänga ner... 

Ska kolla klart Idol..sen spela in Lyxfällan för Robin ville vi skulle se de imorrn. Han e ju på hockey idag! Så jag ska måla lite nu o sen blire sängen... Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide