Nu vill jag ha höst...

Tråkigt men sant! Tycker de e mysigt när det börjar bli lite mörkare och kallare ute. Lägga sig i soffan me en filt och tända massa ljus..nu på kvällarna brukar jag vinkla persiennerna o vips e de kvällen!
Längtar till den dagen jag läser en bok igen..hemskt men jag har inte läst en bok på säkert 10månader..jag som ALLTID läste på kvällarna öch på jobblunchen.. Efetersom Theo flyttat till eget rum kanske det är dags att ta tag i det. Problemet är bara att när jag e skittrött(vilket e varje kväll) så minns jag knappt vad jag läser/läst.
Har ni inte läst Denise Rudbergs böcker så gör det! Omedelbums! Så himla bra..så fort hon gett ut en ny väntar jag på nästa.. Hoppas det är nån på gång! :) Måste undersökas.. Köper alla mina böcker på Adlibris där priserna är toppen..ingen som slår dom faktiskt!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gillar också hösten! Finns inget mysigare!

2009-09-01 @ 21:55:23
Postat av: Sandra

Hej! Tyvärr måste jag nog rätta dig där när det gäller billiga böcker på nätet.... Som den fattiga student man är så måste man vakta kronorna ;) Jag köper alla mina böcker fraktfritt på Lycknis.se Vet inte, men man kanske måste vara student för att få handla där.... Men, men, det är ju ingen koll vad jag vet i varje fall... Där är de billigare än adlibris faktiskt.... Titta får du se.. Ha det gott! Inte funderat på att sluta med napp förresten?! Verkar vara den som är bekymret ;) Kram

2009-09-02 @ 15:24:22
Postat av: Iris

Hej hej! Tack för tipset! ALdrig hört talas om den sidan..men försökte gå in och då krävde de lösenord så det kanske trots allt e just för studenter.

Sluta med napp har vi diskuterat och kommit fram till att det är för tidigt..och att det nog e maten som behöver fungera bättre.. Men vem vet..ska prata med bvc på fredag! Kram

2009-09-02 @ 19:58:24
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide