Mc-boots...någon??

Nån som vill köpa lite mcskor kanske...??? Fina grejer...helt nya, oanvända, jättesköna osv. Nypris ca 1300:-
NU endast 500:- Slå till vettja..som sagt..våren e ju snart här igen! :) Kasnke du inte åker mc..nej men använd dom i blåbärsskogen eller när du mockar hästskit. Eller kanske när det rensas rabatter. Användningsområdena är oändliga och bara du sätter gränserna för vad dessa skor klarar av. Denna allroundsko.
Just de.storleken. Men den har väl ingen betydelse eller?? ok de hade den ja. Storlek 36..små nätta fina. Kan enkelt töjas ut med en blöt socka en kväll... Inte så noga ju..dom e ju snygga o de e ju de som räknas!



Buy it now...tomorrow it will be too late...


Kommentarer
Postat av: stinaberit





SV: Haha, ja du borde vara stolt :) Lite coolt det där ändå att att du å syrran blir bästa vänner och sen tar jag & Linn efter. =) haha ja jo lena & tinas egna saft är ju baginbox!



tack så jättemycket! ska bli den bästa mostern EVER. ;D

2009-09-19 @ 16:06:56
URL: http://stinan.wordpress.com
Postat av: linda

ha ha gumman du syftade inte på någon speciell när du nämde HÄSTSKIT. Jag lovar att jag skulle ha köpt dem, men det finns ett litet problem.JAG måste kapa av mig tårna/ linda

2009-09-19 @ 19:27:55
Postat av: Iris

haha..ja kanske det! :)

2009-09-21 @ 15:52:57
URL: http://precissomdetar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide