Kalas x 2

Japp då vare helg igen då..ojoj va veckorna går fort! Igår var det världens bästa väder.. :) Jag var ute o gick o gick o gick o gick..sen gick jag lite till! Hade väldigt ont i ryggen igår..o har fortfarande för den delen...o de enda som underlättar är ju o inte bära på en bebis hela tiden. Så då passar det utmärkt att va ute med vagnen för då sitter Theo så stilla så.. Man kan inte tro att han e så aktiv som han e då..o de e ju bra att han kan lugna sig ibland! Gött för han o få luft o se andra saker också..
Vi tog en sväng till stan på eftermiddan..köpte lite till Theos rum. Lägger ut bilder när det blir klart..kanske på söndag!! :)
Igårkväll kom Robin hem med vårat skåp han målat som vi ska ha i sovrummet. Blev görbra..o mycket förvaring..underbart! Det blev svart..passar bra till sovrummet! Kan även målas om om vi vill ha det nån annanstans i framtiden..allt går ju att lösa!

På efterm/kväll gick vi till mamma o satte upp en rullgardin i hennes sovrum. Då blir det lite mörkare o lättare för Theo att somna när han sover där! Som inatt..blir gött för han de..o bli av med oss ett tag o få bli lite bortskämd av mormor! Själv tycker jag de ska bli underbart... :)

Theos nätter e ok nu..alltså han vaknar inte o ska ha nappen stup i kvarten..men han kan vakna 1-2 ggr så man får at upp han o vagga han te söms vilket e grymt tråkigt o börja gå runt runt runt mitt i natten... Försökt o ge han välling men då skriker han bara (!) ..skumt..men de verkar iaf som att han e nöjd me välling 0-1gång per natt. Det är jag med! Igår somnade även jag i bra tid vilket va skönt..sen tog jag honom vid 01 o Robin va uppe o sövde om honom vid 04..sen gick jag upp 06.15..PIP! Tänkte lägga mig igen men tänkte va fan...måste ju blogga! Haha..nej men de e minst lika skönt me egentid som me sömn ibland.

Idag ska vi ha lite kalas för min bror Marcus! Jag har köpt nåt som jag tror/hoppas han blir nöjd över,,som han nog inte trodde jag skulle köpa då jag e liiiite emot sånt. Får berätta imorrn då han kanske läser detta! Tänkte göra snickers-kakor o ta me men men..tiden räckte inte till! Skräll..men att jag aldrig lär mig! Optimsiten..

Ikväll ska vi till Stocken där det vankas 30årsfest för Henrik! Roligt! Robin känner ju säkert alla..jag känner eller åtminstone känner till de flesta men det är inga jag brukar umgås med så det ska bli roligt! Det blir ju lätt att man träffar "samma gamla vanliga" (o de e inte fy skam de..inte alls..jag älskar mina vännner!!!! )..så de e kul o lära känna andra lite bättre..! :)

Nu ska jag fortsätta med lite sortering av bilder..kanske hinner lägga upp några tillome...?! :)

Ha de gött..ät möe flött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide