Hoho

Ja då var det söndag och jag har hämtat lillen hos mamma. Han hade vaknat X antal gånger..puh. Han e ju som sagt i nån seperationsfas o e väl kanske därför. Men de hade annars gått bra..han e ju supersnäll o glad när han e vaken.. Vi gick hemåt o ät Iris hemmagjorda barnmat. Det blev några roliga miner från Theos sida o så fick vi plocka fram potatis/palsternacka-puré. Försökte iaf! Imorrn testar vi igen.. Åkte till Skopunkten efter det. Fick ju ett reklamblad häromdan o de va några stövlar jag fastnade för så ville kolla om dom fanns kvar. Hittade ett par för 299:- och sen fick vi me ett par dojor till Theo också..slutsumman blev 400:-..inte illa för 2par skor!
Sen har jag bytt sängkläder och tvättat 2 maskiner..de e fan de enda jag gör. Tvättar. I snitt 1-2maskiner om dan.. MEn samtidigt tycker jag de e skönt o tvätta..skumt..men de e nog för att man vet att de blir rent och de försvinner kläder från golv osv..
Micke o Elliot kom på en köpp kaffe o vi töla lite men vi va rätt trötta allihopa efter gårdagen så vi försökte mest uppehålla de små liven.. På tal om gårdags-kvällen så va de trevligt! Vi kom dit vid 19 o pratade lite o sen åt vi korv me bröd...lekte lite lekar..sköj..o sen fika! Åkte väl hem vid 01 med en pruttfull Robin. Fan va töllig han e när han e full. Finns ju heller inget stopp på alkohol-konsumtionen så blir värre o värre för varje öl han förbrukar.. men men..jag drack inte möe..har ont i halsen o kände mig skittrött igår o tur va väl de. Undrar hur vi tagit oss hem annars!

Nu kollar vi på film..eller Robin kollar mest! Jag e ju här! :) De e iaf "Män som hatar kvinnor"..verkar bra så kanske ska se de sista! :)

Kram o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide