Gårdagen...

Örka inte blogga igår kväll. Var rätt trött i både kropp o knopp.. Igår förmiddag kom Lisa o hälsa på..hon hade med lite fika. Mina favoritkakor, chokladflarn!! Kunde inte motstå trots mitt försök att avstå från sånt..men de va gött!!! :)
Sen gick vi ut på promenad..hon e ju inte snabb den där gbravida Lisa men hon gick ändå hyfsat fort igår tyckte jag. Vi tog ett varv i Rudsspåret..Theo satt still hela vägen..måste bero på nya vagnen o att han sitter framåtvänd o ser allt som händer runt omkring. Ett bra köp!
Var hemma ett tag o sen gick jag o Theo till affären..han va så grinig så de hjälpte lite iaf! Sen skulle ju mäklaren från Fastighetsbyrån komma o värdera vår lägenhet men hon ringde o var tvungen att ha nån visning pga av att en kollega var sjuk. Så nu e det framflyttat till imorgon kl 14...Det fick man för att man städat o vart duktig!

Sen ska jag o Theo åka till Skattkärr o Maria o Leo..blir nog en promenad! Trevligt!!
Nu e de dags för frukost o läsa lite bloggar...måste passa på medans han sover!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide