Gårdagen...

..spenderades på Öppna förskolan med ett par andra tjejer o deras barn. Kul som vanligt o gött för Theo o komma hemifrån..kvittar väl egentligen vart man är bara man e hemifrån ett tag o sen e de ju givande för Theo om det är andra barn med...o en massa leksaker e roligt! De e inte så kräsna de små.. :)
På eftermiddan åkte jag o Theo till Lisa och Ellen! Det var roligt att få träffa den lilla...herregud så söt! O hon va vaken hela tiden vi var där..måste vart för o spana in Theo! När vi skulle gå somna hon helt utmattad i Lisas famn..såg inte skönt ut men hon kanske e lik Theo som somnade i de mest obekväma ställningarna!
Vi ska ta en tur på stan snart..kanske till veckan..då får vi prata mer..blir väldigt svårt att få ut sig allt o fråga allt man tänkt på när man ska kolla så inte huliganen har sönder nåt..eller sig själv. Han e överallt hela tiden! :)

Idag e vi bara hemma..har fått en släng av min förkylning jag hade förra veckan tebax...guuud va kul de va då! Linda o Levi (ja nu behöver han inte kallas namnlös längre!!) skulle komma idag så jag e lite sur på min kropp..men men..vi ska ses snart igen! Känner mig inte alls speciellt dålig nu så..de e nog över imörrn! :)

I eftermiddag ska vi på två husvisningar..ett på Hagalund och ett på Götetorp..ska bli kul..får se om de e nåt för oss. Vi ska till banken på måndag o få nytt lånelöfte..så vi får se vad vi kan röra oss med..inte mycket antar jag så de kanske blir ett hus i Hagfors teslut.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide