Fredagsmyyys!

Ja då var det fredag igen...skönt! Idag ska jag till Blomsterlandet..köpa några småblommor bara. Hjärtan-på-tråd antar jag det blir..gillar dom! Sen ska jag till mamma o äta lunch o gå till solariet.. Det är skönt o få lite färg! Sen när Robin kommer hem ska vi åka o storhandla..det behövs!!! Tänkte ladda upp med massor av blöjor o massor med tvättservetter..så slipper vi köpa det på ett tag..tråkig utgift!!
Ska även handla mat till imorrn-kväll. Då kommer Hanna o kristoffer o Sandra o Anders...vi ska käka mat o töla o så..blir trevligt!! :) Har dock inte bestämt vad jag ska göra för mat än..e såå svårt..har ju beslutsångest med allt jag gör verkar det som. Men jag har 2 rätter o välja mellan o de lutar väl mer åt de ena..men men vi får se. Efterrätten har jag tro det el ej redan bestämt!

Hämtade mitt paket från HM igår..beställlde ju dessa jeansleggings men de va de t första som åkte tebax.. Var för stora o konstig passform...men behöll svarta leggings och en jeanskjol. Theo fick strumpbyxor som ska agera långkalsonger! :) Han va supernöjd.. :)

Duschen kallar..får se om Theo hinner vakna eller om jag ska vänta ut han...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide